Oss
Midlertidige, spesifikke ressurser og kompetanse, som raskt aktiveres for å løse og dra i havn prosjekter.
Med ønske om å velge hvem man jobber med og gjøre det man synes er gøy
Vår visjon
Det å skulle skille på visjon, misjon og strategi er ikke lett. Selv ikke for oss, som jobber med dette.
Da vi startet hadde vi som visjon «fake it until you make it». Vi bygget vår virksomhet med sterk tro at dette skulle vi simpelthen bare gjøre. Vi hadde som motivasjon å jobbe sammen og å gjøre det vi trigges og motiveres av. Da falt det hele veldig naturlig for oss. Det er lett å gjøre en god innsats når du gjør akkurat det du liker sammen med mennesker du får motivasjon av. Nå trenger vi heldigvis ikke å «fake» det mer.
Vi gjør det vi er gode på for at de beste folka skal lykkes!
Våre verdier
Vi forplikter oss til å levere tjenester av ypperste standard, og vi streber alltid etter å overgå forventninger. For oss er kvalitet et grunnleggende prinsipp. Din tillit er hjørnestenen for vår eksistens, og vi jobber hardt for å fortjene den. Når du velger oss, kan du være trygg på at vi står solid bak deg, og vi er dedikert til å støtte deg gjennom alle utfordringer.
Vår kjerneverdi er etterrettelighet, og utgjør fundamentet for vår ærlighet, integritet og gjennomsiktighet. Vi er genuint opptatt av å holde det vi lover og og levere i henhold til avtale. Prøv å google personer og etterrettelighet – du vil ikke få mange treff. Vi mener at etterrettelighet er den viktigste egenskapen man kan ha for å skape langsiktige relasjoner og gjensidig tillitt til kunder og samarbeidspartnere.
Vår historie
Etter å ha jobbet tett sammen i to store konsern i nesten 10 år, bestemte vi oss i 2016 for å starte virksomhet sammen. Vi kjente begge til hverandres kompetanseområder og var nokså trygge på at markedet ville etterspørre våre tjenester, men mest av alt lå motivasjonen i ønsket om å jobbe sammen med dem man hadde lyst til og å gjøre det man synes er gøy. Dermed ble Westervelds og Westlys førstefødte til.
Begge har gründet selskaper tidligere og for oss var kanskje steget ikke like stort som for andre. For mange rundt, var dette en selvfølge. Den lille skepsisen vi møtte gjaldt verken person, erfaring eller kompetanse, men heller bredden i kompetansen. «Hvordan kan dere jobbe sammen som har så utrolig ulik kompetanse».
Vi gikk for bred kompetanse i et spisset team og synes selv vi er på drømmelaget. Både når det gjelder valg av partner in crime og gjennom samarbeidet med kunder og andre allianser. Selv om lagutaket til Consulting West var lett, er det sammen med kunder og partnere at vi virkelig kan hevde at vi har den beste lagoppstillingen.
Dream team
"Dere har jo så ulik kompetanse..."
Yes, det er vår styrke!
Vi er Management West og Marketing West
the partners in crime
Christina Westerveld Haug
Daglige gleder
Christina kan alt. Den vanskelige samtalen får hun energi av og tøffe beslutninger og harde prioriteringer spiser hun til frokost. Der de fleste ser røde varseltrekanter og umulige oppgaver, ser Christina alltid en løsning – og som regel ikke bare én. Hennes unike evne til å forenkle og gjøre de mest komplekse utfordringene overkommelige er intet mindre enn imponerende. For Christina, er ingenting er uløselig.
Med omfattende erfaring innen ledelse på toppnivå og forretningsutvikling både nasjonalt og internasjonalt, bistår hun en bredde av virksomheter med rådgivning, utvikling og ledelse. I tillegg har Christina en rekke styreverv både i ideelle og kommersielle virksomheter.
Hennes unike perspektiv er forankret i erfaring fra oppstart, vekst og salg av egen virksomhet. Christina er en katalysator for suksess og en inspirasjon for alle som har gleden av å samarbeide med henne.
Anja Westlye
Kreative ideer
Anja havnet kanskje på feil skolebenk. Hun er nemlig utdannet økonom – eller mer spesifikt helseøkonom fra det medisinske fakultet. Heldigvis forstod hun tidlig at tall og excel gir verken motivasjon eller energi og har benyttet siste 20 årene innen design, kommunikasjon og profesjonalisering.
Hun er en av gründerne bak det som ble en av Norges største aktør innen privat hjemmesykepleie. Det var der hun forstod og ble engasjert i viktigheten av profesjonalisering, synlighet, kommunikasjon og design. Strategisk merkevarebygging viste seg å ha enorm effekt.
For Anja er ingen kunder for store eller for små. Hun bistår både store konsern og mindre virksomheter. Alle er like viktige for Anja. Uansett størrelse legger hun stor vekt på å forstå bedriften og bedriftens marked som helhet før igangsettelse. Hun har en unik evne til å sette seg inn i ulike segmenter og forstå deres målgruppe for dermed å starte målrettede aksjoner.